Chciałem w końcu się zjawić wczoraj na spocie i poznać wreszcie klubowiczów z wawy ale oczywiście czas jak zwykle nie pozwolił, za tydzień nie odpuszczę choćby nie wiem co... do zobaczenia
Nurtujące pytanie o Silnik O2 TDI 140kuca
Zwiń
X
-
Nurtujące pytanie o Silnik O2 TDI 140kuca
Witam Was po raz pierwszy.Mam pewna wapliwość co do autka.Rozchodzi sie o O2 2.0TDI przebieg 168tys.km.Po intensywnej jezdzie jak odkrece korek od wlewu oleju to troszke dymi,podobnie jest z bagnetu.Dodam ze jak sie odkreci korek od oleju chodzi równo.Podobno to zle ze tak sie dzieje.Czy to prawda?Czy to oznaka juz złuzycia silnika,przedmuchów itp?
Pozdrawiam
-
-
IMO, olej się rozgrzewa i jak to ciecz 'dymi'. Ja u siebie też to zauważyłem.Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Tak po prawdzie nie powinieneś odkręcać korka oleju w czasie pracy silnika. Czasem chlapie i po co masz się paplać??
Jak nie odkręcałeś w swoim życiu kilkudziesięciu diesli w różnym stanie to nigdy nie będziesz wiedział jak ma to pracować. A to co zaobserwowałeś jest normalne.
Szkoda słuchać pseudofachowców, nie raz widziałem np. na giełdzie jak odkręcają gazują itp. Mają mądre miny i sporo do powiedzenia, ale rzadko cokolwiek sensownego.
Przebieg masz w miarę nieduży, więc kontroluj poziom oleju, a resztę poczujesz pod butem jeśli trochę pojeździsz...
Komentarz
-
-
No cóż, ja zawsze jak kupuję to oglądam wszystko, ale i tak po paru dniach coś musi wyjść, bo chyba nie ma idealnych samochodów. Grunt to się nie napalać zbytnio i szukać czegoś do zbicia ceny. Wszystkiego się nie wypatrzy, no chyba że najpierw z tydzień pojeździmy. Niestety trzeba te parę stówek mieć w zanadrzu. Rzadko kto sprzedaje niezawodne auto, czas na sprzedaż najczęściej pokrywa się z jakimś większym wydatkiem, lub poprostu obawą o te wydatki... Więc można trafić ale nie koniecznie :P
Komentarz
-
-
przy każdej pracy komory spalania jakiś procent przy wybuchu spaliny przedostalą się przez zamki pierścieni i musi dymić chcąc nie chcąc każdy silnik tak ma czy bęzyna czy ON dlatego olej po jakimś czasie jest zużyty i robi sie czarny dlatego też wytwarza sie niepotrzebne ciśnienie w silniku które jest niwelowane przez połączenie przewodu z pokrywy zaworowej do kolektora ssącego gdzie jest podciśnienie :P a przy zakupie samochodu patrz na wszystko czyli szczeliny karoserii czy lakier jest jednolicie taki sam jak na innych elementach wsłuchaj sie w silnik czy nie ma żadnych stuków zawieszenie tak samo najlepiej sie przejechać po jakiejś nie równej drodze ale jak masz książke serwisową i wszystkie wymiany są udokumentowane to spoko pozdr.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JanushOneale jak masz książke serwisową i wszystkie wymiany są udokumentowane to spokoO ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Thundiczy wpisy nie są tym samym charakterem, kolorem itpZamieszczone przez JanushOneON dlatego olej po jakimś czasie jest zużyty i robi sie czarny
Komentarz
-
Komentarz